Sunday, November 27, 2011

KAHWIN

Hari ni......27/11/2011
Umur Qistina genap 2 tahun 2 hari
Rasanya awal lagi kalau aku nak bukak tender, untuk dia cari bakal laki
Walaupun dah ramai jiran tetangga dan sahabat taulan yang cuba-cuba riki
Pasal kahwin, budak sebesar itu apalah yang dia reti?

Hari ni jugak......27/11/2011
Umur Danish belum pun masuk 7 tahun lagi, tapi aku dah bagi dia masuk jawi
Rasanya tak lama lagi dia mesti merengek kat aku, mintak cari bini
Walaupun rasa ngilu bersunat tak hilang lagi
Pasal kahwin, budak-budak sekarang ni bukan boleh kira sangat dia punya tabii

Hehhhhh......

4 comments:

DeLancrettLurpak said...

hai la bro, mana la ko menghilang.. selamat tahun baru yo!


nanti majlis kawin anak ko, buatlah lauk kampung, aku suka, haahhahaa

DrSinga said...

tambah lah sorang lagi...



ha ah.. jemput aku sekali tauuu.. kawin anak ko nanti...

afendi ariff said...

meloves: ada sis....tak hilang..cuma tak hapdate jer...kenduri?lambat la...heh!

dr: +? tak mampu nak kejar 5 kak....heh!

Afzainizam said...

OOHHHHH Papa-papa nak kawin... Tapi ko masih kecik lagiii....

bebudak zaman sekarang lebih cepat matang

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta