Tuesday, August 17, 2010

KMJ 2010

Kembara Mahkota Johor 2010.Aktiviti tahun Sultan Johor.Sape yang tengok Majalah 3 hari tu tahulah.Baginda siap bawak train sendiri.

Yang ni bukan Kembara Mahkota Johor, tapi Kembara Makan-makan Jalan-jalan 2010.Bukan dalam bulan puasa ni; tapi bulan lepas.

Dari Rawang aku sanggup drive sampai ke Kluang; pasal terpengaruh dengan blog kucing ni.

Lantas menggoda aku ke tempat ni.Pasal sekarang bulan puasa, aku malas nak tunjuk gambar makanan dia.Nak tengok gambar pergi blog kucing tu.Cuma aku nak kasitahu; bungkusan biru melintang tu mee goreng, yang merah menegak tu bihun.Jemput-jemput.Bulan puasa ni aku tak sure dia bukak ke tak.Nak kena tangkap ko pegi la makan siang-siang ni.

Hehhhhh.......

14 comments:

sid sienna said...

ingat ade cite or pic pasal KMJ 2010.. :) tp ade cite pasal kluang station.. kt the curve kn ade kluang station.. puase2 ni mencabar betul tgk entry psl mknan.. :)

Anonymous said...

woaaahh!!

gua pon blom sampai lagi kedai kopi ni. walhal atok ade dekat2 situ...

nnt lps pose nak try lah! nak mkn roti bakar dia puas2.

hehe!

Dr Singa said...

jauh tu bai!!!
kalah ngidam!!
ke.....ngidam..

afendi ariff said...

cik mimpi: pegi yg origin lg nikmat...

jaja: jgn lupa pekena kopi dia sis...pergh!

dr: ni kira ngidam jgk la bai...heh!

en_me said...

dah pergi.. tapi kalo pergi mesti kedai nak tutup, gi je kedai nak tutup.. uhuhu

kucingorengemok said...

hek eleh, ko mesti ada hal lain kat kluang... kan? heheh

Faizah Jaafar said...

sambil nyelam minum air tuh KOG..

afendi ariff said...

me: tutup kul 6.30 me...ko pegi la awal sket len x.

k.o.g: siries...aku g sana semata2 psl blog ko...heh!

faizah: eh!dh sehat ye?

DeLancrettLurpak said...

bro, yg ko ngan KOG pegi ni yg bebtol dkt rail station dia ke? dulu aku pegi, takde la plak beso dia punya nama kedai tu.. mmg cikai abis la dulu.. tapi one thing for sure, roti kaya and nasi lemak dia sedapp aaa

gadisBunga™ said...

salam singgah....

original kluang station...kedai kopi idamanku. pasti akan sampai nanti walau setakap nak minum kopi dan mkn roti je.

:)

Afzainizam said...

Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..
♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

hahhhh KMJ singgah kat tempat aku kat kampung pertanian kulai jaya.... tapi aku tak dapat pergi tengok lah plak pasal aku ada kerja lahhhh.... sekarang kopi rail way kluang ni dah popular punnnn.... wahhhh aku suka roti bakar dia mmg muvelus lah

hamzah ian said...

tak penah tau pun..

Afzainizam said...

Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..
♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Nampaknya sudah bayak tahun kembara mahkota johor berlangsung... Insya Allah hubungan sultan Johor ni akan bertambah baik dengan rakyat.. Beginilah sikap seorang Sultan yang disenangi rakyat...

afendi ariff said...

meloves: ni yg betul2 kt stesyen tu la sis...signboard tu je nmpk grand...kt blkg cikai jgk...heh!

gb: dah penah pegi?

afzainizam: ko tk pegi tgk tuanku?rugi bro..kalu tk muka ko masuk tv3..heh!

hamzah: skrg dah tau kan?

afzainizam: aa aah...negeri lain takde pun KMJ mcm tu.