Tuesday, January 20, 2009

KUCING 2

Ramai jugak orang kat warung Wak Leman pagi-pagi ni.Kat dalam semua fully seated.Aku lepak meja luar dengan abang Kamal.Order roti banjir sama kopi 'o'.Borak-borak pasal kerja.Masa roti aku sampai, ada seekor anak kucing 'kiut' melompat duduk atas kerusi kosong sebelah aku, sebelum melompat naik atas meja (selepas aku usap-usap dagunya).

Kebulur nampaknya anak kucing ni.Aku pun letakkan dia semula atas kerusi sebelum offer roti banjir aku (secubit).Jilat-jilat, sebelum gigit malu-malu.Berhenti sekejap (ambik feel agaknya).Lepas tu, tanpa mengangkat kepala, laju jer makannya.Waaaa....kucing macha ni!!!Aku bagi lagi.Makan lagi.Bagi lagi.Makan.Bagi.Makan.Sampailah habis suku roti aku dia bedal, sebelum dia belah sambil menjilat bibir (tanpa mengucapkan terima kasih).

Masuk ofis.Untie Bollywood datang duty dengan gemercing gelang kaki tangannya, dituruti oleh gemercing gelang kaki (tak kurang dari 4 orang) staff perempuan di sini, lantas mengganggu panca indera ku dengan irama kccing....kccing...kccing....

Cuma bezanya kucing-kucing ni makan nasi.Hahahahaaa.......

No comments: