Monday, July 6, 2009

PIMPLE

Sejak wife aku mengandung ni, dia ada macam-macam alahan.Ada macam-macam perubahan.Ada macam-macam transformasi. Mengidamnya pun boleh tahan.Mengidam itu ini.Tapi tak apalah pasal dia mengandung dan mujurlah aku pun tak mengidam sama.

Tiap-tiap pagi dia mesti muntah.Makan mesti empat kali sehari.Kalau tak cukup empat kali, mesti muntah.Lepas muntah baru boleh makan.Tapi tak apalah pasal dia mengandung dan mujurlah aku pun tak muntah sama.

Dia tak boleh bau orang menumis.Kalau bau orang tumis bawang putih contohnya, dia mesti nak muntah.Tak boleh bau benda-benda busuk, pun mesti nak muntah.Nasib baik jugak dia boleh tahan bau badan aku.Pasal aku wangi.Heh!Dan mujurlah aku pun tahan sama.

Muka wife aku pulak habis keluar ruam macam jerawat, sejak dia mengandung ni.Penuh satu muka.Berbintik-bintik.Berbintat-bintat.Tapi tak apalah pasal dia mengandung.Yang muka aku seumur hidup tak pernah naik jerawat, tiba-tiba ada jerawat ni apa kes?Sebijik besar pulak tu.Cehhhhh………

No comments: