Wednesday, March 30, 2011

TIDUR

Selain daripada bizi mengadap kerja dan study, kebelakangan ini aku jugak agak bizi memikirkan gaya tidur anak dara aku sorang ni.Ini gaya orang frust tak dapat susu ke ataupun gaya belajar solat ni?



Hehhhhh.........

12 comments:

indahnyasisuria said...

frust xde idea nk tulis blog kot... hehe...

DeLancrettLurpak said...

solat hajat tu.. doa lama sikit.. hehehhehe

apa khabar bro?

...sukahatisyje... said...

dlm perut byk cacing..mak mertua sy ckp.hemmmmm

aliaaroslan said...

2 in 1 encik, belajar solat n frust

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
”Maaf lama tak ziarah anda”

hamboiiiii menonggeng tidor tuuuuu.... frust mungkin sampai menongeng... kekasih dia di kobehhh orang .... eeehhhh masih babby dah berpacaran kerrr....


lawak pulakkkk nengok gelihati tengok dia tidoooo

gadisBunga said...

hahahahaa!!!! ni yg aku maleh nak masuk blog ko neh!

hahahahaaa!!!!

Cik JuneD said...
This comment has been removed by the author.
Cik JuneD said...

salam bro..
ni yang aritu punya entry melawan orang tua..
sy minta maaf kat sini--->
http://aida2aku.blogspot.com/2011/04/pabila-blogger-senior-terasa.html

afendi ariff said...

cik mimpi: bkn tkde idea...tak sempat curi2 masa nak tulis

meloves: khabar baik sis...hrp ko pun 'sehat'....heh!

atie: cacing?dia minum susu je..bkn makan ikan!

alia: manatau?

afzainizam: berpacaran?mas kawin mahal ni bai....heh!

gb: ye la...ye la...nnnti aku kasi entri siriyes

juned: manade marah dik

DrSinga said...

ada cacing kah!!?

HaniCheLat said...

pastu tak mo pakai seluar.. eh, sama cam sarah lah!

afendi ariff said...

dr: aa ah la kot...

hani: anak ko pun sama?