Thursday, September 17, 2009

SELAMAT HARI RAYA

Hari ni hari last aku kerja.Esok dah nak balik raya.Cuti pulak lama; sampai seminggu lepas raya.Rasanya eloklah aku mintak maaf dan ucap selamat hari raya pada semua.

Buat sesapa saja yang masuk blog aku ni.Yang masuk bagi salam atau yang masuk diam-diam.Yang masuk kejap-kejap atau yang masuk lama-lama.Yang masuk tinggal kesan atau yang masuk tapi aku tak perasan.Yang masuk dengan sengaja atau yang masuk tiba-tiba.Yang masuk ikut Facebook atau yang masuk ikut mana-manalah.

Selamat hari raya.

Buat orang kat ITIS, DBKL.Orang kat Puchong.Orang kat Taiping; kat Ipoh; kat Perak.Orang kat Kuala Selangor yang pakai server Universiti Teknologi Mara.Orang kat Ulu Tiram.Even buat orang yang pakai Maxis broadband, yang tak pernah bookmark blog aku, tapi masuk blog aku ni dengan hanya taip ayat "bosnita afendi" je kat Google.Orang kat Derbyshire, United Kingdom.Kat Mountain View, California.Kat in the countary atau kat oversea.Orang yang aku tahu atau yang aku tak pernah tahu.Orang kat mana-manalah.

Selamat hari raya.

Buat sesapa yang aku rasa dia orang best.Yang aku baca blognya atau yang aku comment ceritanya.Yang aku ikuti nukilannya atau yang aku jadi followernya.Korang memang best.

Selamat hari raya.

Buat sesiapa saja yang baca entry aku ni.Yang aku kenal atau yang aku tak kenal.Yang pernah terasa dengan aku atau tak rasa apa-apa.Yang aku ada buat dosa atau yang berdosa dengan aku.Yang ada aku berhutang (rasanya takde kecuali JPA dan bank) atau yang berhutang dengan aku.Yang aku terlanjur cakap atau terlajak taip.

Selamat hari raya.Aku nak mintak ampun dan maaf atas segalanya dan aku hargai korang semua.

Sebelum aku balik, aku nak pesan.Esok dah hari Jumaat, kan?Orang gila je kerja hari Jumaat, kawan!Hehhhhh........

2 comments:

kucingorengemok said...

oi! aku keje :p

selamat hari raya & maaf zahir batin, dari orang gila yang mungkin akan dapat anugerah pekerja cemerlang lepas raya nanti, hehe

afendi ariff said...

selamat hari raya....ko pun gila award mcm AJ jugak ye?heh!