Monday, January 10, 2011

TEH SINGA

Sejak bila pulak akak ni terlibat dalam bidang IKS ni?
Takde bagitahu apa2 pun...
Nak teh free boleh?
Heh!

13 comments:

Faizah Jaafar said...

mak uiihh....lps minum jd singa agaknyer...

gadisBunga said...

mmg versetail la akak tu. kikiki!!!

kucingorengemok said...

tanpa warna... teh black & white

J@J@ / Bini The Rock said...

lu lepas talak dpt minum Ipoh white coffee...cecepat lu pegi cali Teh Singa ahh??

haiya lu!! dlm ati ada taman!



xR

DrNotts said...

kau biar benar ni, dik! doc singa berkecimpung dalam bidang teh pulak ke????? hhehehe janji wangi!

DeLancrettLurpak said...

hehehe.. kalau dia tak letak "teh wangi", mesti org teka teh busuk.. kann?

aliaaroslan said...

kne kasi sample ni

DrSinga said...

tu MLM tu!!
anda mau jadik donline??
premium level.. dapat kereta sebijik tau!!

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

itu teh untuk singa aje lahhh manusia tak leh minum

afendi ariff said...

faizah: heh!

gb: kan?serba boleh...

k.o.g: tanpa warna tiruan...

jaja: aiyak...lu pun tau meh?

drnotts: entahlah kak...cuba akak tanya dia...heh!

meloves: tak!teh yg garang...heh!

alia: itu kena tanya dr singa

dr: tak mau joint...nak sample je!

afzainizam: heh!ko penah jaga zoo ke bro?

Anonymous said...

salam.. bape harga nie?

Unknown said...

Kat mana nak dapat teh wangi cap singa ni..

Unknown said...

Kat mana nak dapat teh wangi cap singa ni..